you and me

heart to heart

for one dream



نظرات شما عزیزان:

mohsen051
ساعت19:54---8 بهمن 1391
وبت خیلی قشنگ دوست دارم باهات تبادل لینک نم منو با نام mashhad2rap بعد به من خبر بده



منتظرتم گلم...
پاسخ:adrese webe eshtebah neveshT


shadlin
ساعت14:45---27 دی 1391
goOooOoOOoOoOooOoOOoOoOd

mer30 aziiiiiiiiizam.


MANI LIVE
ساعت21:10---2 فروردين 1391
با عرض سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز.

من از وبلاگ شما دیدن کردم.مطالب شما بسیار جالب است خوشحال میشم اگر وبلاگ من را در وبلاگتان لینک کنید.و پس از لینک به وبلاگ من سر زده و اعلام کنید که وبلاگ من لینک شده. تا دقایقی بعد آن وبلاگ شما نیز لینک میشود.
منتظر پیامتان هستم.

با تشکر
مانی تسلیمی (مانی لایو)


امیررضا
ساعت0:33---13 اسفند 1390
درود. وبلاگ جالبی داری خوشم اومد بهت تبریک می گم. فقط یه سوال تو که متولد 73 مگه نباید مثل من سوم دبیرستان باشی چطور پیش دانشگاهی؟ این برام سوال شده اگه نمیپرسیدم شب خوابم نمیبرد. یه سری هم به وبلاگ من بزن پشیمون نمیشی. وبلاگم درباره تاریخ فراموش شده ایرانه شاید خوشت بیاد. اگه خواستی بگو تا همدیگه رو بلینکیم. فعلا بدرود.

bita_emo
ساعت22:33---3 اسفند 1390
asheghe in axam dameton gaaarm

غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت15:18---23 بهمن 1390
شاید شیطان عاشق حوا بود که به آدم سجدن نکرد....

آپم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ شنبه 10 دی 1390برچسب:,ساعت 6:1 PM نويسنده EMOgiRL |

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');