mikham bemiram

kash hamin alan

dige baram farghi nemikone

vaghean nemidoonam vase chi bayad zendegi konam,

kash nejat peida konammmmmmmmmmm


برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,ساعت 7:40 PM نويسنده EMOgiRL |

EMOS
emo doesn't mean u cut.
emo doesn't mean ur gay.
emo doesn't mean ur sucidical.
emo is real.
emo is people.
emo is everthing.
emo is a label.
emo is being free.
free to be you.
free to express.
free to tell everyone to FUCK off.
emo is just a word
.


برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:,ساعت 10:59 AM نويسنده EMOgiRL |

 


برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:,ساعت 10:5 AM نويسنده EMOgiRL |

salam doostaye golam

bebakhshid chan rooz naboodam

omidavaram hame be eshgheshoon beresan

chon tanha chizi ke mitoone be  zendegi omidvaret kone hamine

 


برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,ساعت 5:48 PM نويسنده EMOgiRL |

نمیدونم چرا دیگه نه میتونم از ته دل بخندم و نه میتونم گریه کنم

این یعنی مرگ 

زندگی میکنی تا زود تموم شه


برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,ساعت 6:22 PM نويسنده EMOgiRL |

تازه بد از 3 سال که ازت دوره تازه دوریتو حس میکنم.

کاش بودی که به تو نیاز دارمممممممم


برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:,ساعت 5:52 PM نويسنده EMOgiRL |


برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:,ساعت 4:33 PM نويسنده EMOgiRL |


برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:,ساعت 1:57 PM نويسنده EMOgiRL |

نمیدونم قراره کی بیای

میترسم وقتی بیای که من دیگه نباشم


برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:,ساعت 1:3 PM نويسنده EMOgiRL |

  1. درک آنچه ایمو emo است. ایمو emo تا به معانی بسیاری است. تعریف درست این است که ایمو emo ژانر موسیقی (کوتاه برای هاردکور احساسی) ، ژانر زیر از پانک هاردکور است. در این حال ، دیگران در نظر آن را تنها یک راه کوتاه به تلفن کسی احساسی ، اگر چه آنها درست نیست. همچنین “ایمو emo’ مد ، راه پانسمان و بیان خود را از طریق لباس و را تشکیل می دهند. در حال ایمو emo بودن شما است. اگر شما کپی emos دیگر ، آن را واقعی شما نیست. این باعث می شود شما مانند یک تقلبی یا ‘وانمود کن’ نگاه. شما باید درک کنند که شما مجبور نیستید برای انجام هر چیزی را به طور خاص به ایمو emo. با این حال ، کسانی هستند که معتقدند ایمو emo است در شیوه زندگی را انتخاب کنید و به زندگی خود راه ایمو emo وجود دارد. برخی ایمو emo معتقدند قوانین را که ایمو emo وجود دارد. اصطلاح درست برای آنچه که به طور کلی به عنوان “ایمو emo” در نظر گرفته صحنه (با وجود رنگ های تیره تر و فقدان مشترک طرب افراطی) است. برای به خاطر سادگی ، با این حال ، ما از اصطلاح “ایمو emo” استفاده کنید.
  2. درک موسیقی ایمو emo. ایمو emo سبک موسیقی راک است. در زمان های اخیر ، بسیاری از باند پانک پاپ شده اند به اشتباه به عنوان ایمو emo یا هاردکور احساسی طبقه بندی می شود. گوش دادن به بسیاری از گروههای موسیقی ایمو emo ، و شاید حتی در نظر چیدن ابزار ، مانند باس یا گیتار. شما همچنین می تواند ویولن را به بازی را امتحان کنید ، و اگر شما سرمایه گذاری هم به اندازه کافی به آن ، آهنگ ایمو emo بر روی صدا ویولن فوق العاده شگفت انگیز. درامز نیز می تواند یک ابزار بسیار خوب است. شما حتی می توانید شعر و نوشتن به نوبه خود آنها را به آهنگ.
  3. خود را بیازمایید. سعی کنید گوش دادن به موسیقی ایمو emo. اگر شما علاقه این نوع موسیقی ، و بیرون آمدن تمایل به دانلود آهنگ پس از شما با این آلبوم انجام می شود ، شما احتمالا ایمو emo واقعی است. گرفتن ایمو emo درونی تمام موضوع پیدا کردن اگر شما آن را دارند یا نه. نمونه هایی از ایمو emo شامل Yage ، آماندا وودوارد ، سفر از بهار ، در آغوش گرفتن ، به خودم بدم ، تابستان هندی ، دختر خوشگل دوره ، انطاکیه ARROW ، و دوازده یک ساعت یک روشن کردن. ایمو emo است جریان اصلی نیست ، شما هر باند ایمو emo در رادیو و یا در تور تاب برداشته warped throats را نمی شنوند. گروههای موسیقی که صدای خود را به گیتار دست خاموش و اشعار عاطفی اختصاص داده شده باند مانند سیلوراستاین ، هاوثورن ارتفاعات ، مراسم تشییع جنازه برای دوستان ، Alesana ، فرار از سرنوشت و هنگامی که جرقه پرواز هستند.
  4. لباس مدل.
    لباس مدل. پس از شما را کشف کرده اند ایمو emo درونی خود را ، سعی کنید برای خرید یک کمد لباس جدید است. ایمو emo مد ریشه در هر دو پانک و گوت. پوشیدن شلوار جین تنگ ، پیراهن تنگ با آرم ایمو emo باند بر روی آنها ، نوک کمربند ، و قدیمی ، سیاه و پوشیده پایین یک جفت از کفش ورزشی. دختران می تواند از دامن سیاه یا قرمز با جوراب های راه راه یا ساق می پوشند. دامن پارچه پیچازی را با زنجیره ای نیز به یک جزء اصلی در مد ایمو emo. گرم پا قابل قبول نیز هست. برای لوازم جانبی ، خرید دستبند لاستیک سیاه و سفید یا نوک دستبند و گردنبند ایمو emo ، به دنبال ، مانند کسانی که با نارنجک و یا قلب شکسته بر روی آنها. rimmed عینک ، سیاه و ضخیم می شود غیر معمول هستند برای بچه ها یا دختر ایمو emo نه. همچنین ، راه راه و چکرز در فرهنگ ایمو emo بزرگ هستند. نگاهی به عنوان مثال از دیگران ایمو emo را ببینید در اطراف شما به عنوان الهام بخش است ، اما کپی نیست ، فقط چیزی که خود را انجام. همیشه وجود دارد ایمو emo امتیاز بیشتری در فروشگاه صرفه جویی اقدام به خرید ، نیز.
  5. مدل موهای ایمو emo.
    مدل موهای ایمو emo. رنگ آن سیاه یا قهوه ای با شاید برخی از رگه های بلوند و یا رنگ غیر طبیعی ، به خصوص در موی چتری. اگر شما یک دختر ، احتمالا شما ممکن است موهای خود را برای قطع به باب مانند مدل موهای بسیار کوتاه ، اما نگه داشتن موی چتری طولانی خود می خواهید ، را فرا گرفت و به شدت به یک طرف و چشم شما را پوشش. یا برای کسانی که موی بلند ، لایه های مختلف اندکی متلاطم و برجسته. برای یک مرد ، شما ممکن است تا پشت به سنبله می خواهید ، و پت پایین سمت جلو. شما همچنین می تواند موی چتری / حاشیه ای خود را رنگ رنگ سبک تر از بقیه از موهای خود را دریافت کنید. به یاد داشته باشید ، شما همیشه باید موهای خود را با آهن صاف راست و استفاده از بسیاری از اسپری مو.
  6. نگرش. بسیاری از اوقات ، ایمو emo است با تلخ ، افسردگی ، نا امنی و رنجش همراه است. اما در هسته آن ، شما را می توان ایمو emo چون شما های حساس ، درونگرا ، متفکرانه ، و آرام. آیا نمی شود با صدای بلند و یا در صورت کسی ، تمرکز خود را در زندگی خود عاطفی.
  7. به یاد داشته باشید ایمو emo هستند مردم بیش از حد! آیا نمی شود همه عبوس اگر هر کسی امکان دارد از شما سرگرم کننده! به خاطر بسپار شما هنوز هم یک فرد است.

 


برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:,ساعت 2:18 PM نويسنده EMOgiRL |

عشقم کجایی؟

کاش یه بار دیگه میدیدمت و کمکم میکردی


برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,ساعت 7:9 PM نويسنده EMOgiRL |

وقتی به این امید می خوابی که فردا ممکنه دیگه بیدار نشیو دیگه راحت شی وقتی صبح بیدار می شی غم دنیا رو داری که یه روز دیگه شرو شد این یعنی اخر خط  .امیدوارم به اینجا نرسی

cute emo girls picture, scrap graphics, emo comments


برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,ساعت 6:18 PM نويسنده EMOgiRL |

 

Love Orkut Scraps, love quotes graphics and comments


برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,ساعت 6:9 PM نويسنده EMOgiRL |

 

خیلی ها میپرسن اصلاً امو چی (یا کی) هست. در جواب باید بگم که امو از کلمه emotion میاد که که معنیش میشه احساسات و بر میگرده به ماهیت اموها که معمولاً افرادی احساساتی هستند(در مورد اخلاق اموها توی همین پست توضیح میدم) امو کلاً یه سبک موسیقیه که تقریباً شبیه پانکه ولی هیچ وقت به اون خشانت نیست و معمولاً آشقانه و غم انگیزه.
ما اموها معمولاً افراد دپرس و غیراجتماعی هستیم که اصلاً به همین خاطر امو میشیم باید بگم امو شدن فقط به مدل مو و لباس نیست.
طبق آیین امو هرکسی میتونه امو بشه ولی اگر واقعاً بخواد. از دیگر خلقیات امو می توان همیشه آماده ی خود کشی بودن را نام برد.
به قول یکی از بکس وبلاگ نویس: تیغ . . .رگ . . .خون . . .مرگ . . .
اموها دوست ندارن توی دید باشن و زیادی مورد توجه قرار بقیرن حتی تتوهاشون رو جایی از بدنشون میکنن که دیده نشه.
امو ها اکثراً افراد تنهایی هستن
و یا حتی اگه تنها نیستن زیاد به اطرافیانشون علاقه ندارن.
علاقه ی زیادی به جنس مخالفشون دارن (البته امو بوی هابیشتر).
امو کید به افرادی گفته میشه که اصالتاً امو هستند ولی دوست دارن با بقیه فرق کنن و در بعضی چیزها (که معمولاً ابتکار خودشونه)با بقیه فرق دارن.
امو در حقیقت یه روش زندگی هست که مردم بعد از فهمیدن این موضوع خیلی تعجٌب میکنن. همون طور که گفتم امو فقط به مدل مو و لباس نیست بلکه یک تمدٌن عمیق و هنری"یک سبک موسیقی و حتی یک زبان غیر رسمی است. اموها در بین خود زبان خاصی دارند که فعلاً رسمی نیست(و متاْسفانه در ایران کسی بلد نیست). معمولاً اموها از قانون جامعه پیروی نمیکنن. امو ها افراد خشنی نیستند و اصلاً خشانت را نمی پسندند. و به جز به خود(از راه خودزنی) به کس دیگری آسیب نمیزنند.
خوب اینم از رفتار و اصالت امو . . . حالا میرسیم به شکل ظاهری امو ها.
از جذابترین و مهمترین قسمت اموها برای همه یعنی مو و مدل مو شروع میکنم.

موی یک امو میتونه قیافشو بسازه و یا از بین ببره.
پس مو خیلی مهمه .
مدل موی امو انواع مختلفی داره که می تونید از بین شون انتخاب کنید.

بر خلاف تصور مردم عادی مدل مو قرار نیست حتماً سیاه ومتلاطم وبا اندازه ی خاصی باشه.(هر چند یه مدل رایجه .که طرفدارهای زیادی داره).
در تمام مدل های موی امو یکی از چشم ها(تاجای ممکن چشم راست)با مو ها پوشیده میشه.
(این عکس چرخیده شده و گر نه موها روی چشم راست رو پوشوندن)
فلسفه اش هم اینه که اموها می خوان وقتی گریه میکنن کسی اشکشون رو نبینه . . .
بریم سر اصل مطلب . . .مدل های موی امو واقعاً بی پایانه که من سعی میکنم تا جای ممکن توضیح بدم.مثلاً:۱ـ موی نسبتاً بلند"لایه های زیادو مطلوب چَتری همراه با تکٌه های کلفت ونازک با رنگ های بولوند وسفید و رنگهای دیگه به صورت نا مرتٌب و آشفته. اگه موهای مضمحل و کمپشت دارید میتونید از مواد استاندارد و حرفه ای استفاده کنید. بعد باید با اکسیدان رگه هایی رو بی رنگ کنید و روی آنها رگه های رنگی اضافه کنید.
۲ـ می تونید از مدل کوتاه کلاسیک استفاده کنید که هم میتونید با چترهای لایه لایه یک چشم رو بپوشونید وهم میتونید نپوشونید. در این مدل باید از رنگهای قهوه ای سوخته"بولوند و طلایی استفاده کنید. که اگر با تافت"ژل و اتو محکمش کنید خیلی خوب میشه.
۳ـیه مدل برای اموها (اکثراً امو گیرل ها) : روی مو ها باید کوتاه بشه و به سمت بالا یا به صورت مورٌب سیخ بشه.
ـ با استفاده از وسایل میتونید مدل های زیادی به وجود بیارید. مثلاً الان تل های کوچیک خیلی محبوب هستن و همراه با کلیپس های بزرگ و روبان استفاده میشن. اونقدر به موهاتون ور برید تا مدل جدید و مخصوص خودتون رو بسازید. طبق آیین امو قانون خاصٌی برای امو نشون دادن نیست البته اگر مسأئلی که تا انجا ذکر شد رو رعایت کرده باشید. (در ضمن مدل موی امو بوی ها و امو گیرل ها در اکثر موارد با هم فرقی نداره)
بعد از مو میرسیم به آرایش صورت و دستها: برای آرایش صورت (چه در امو گیرل و چه در امو بوی) باید صورت را تا جایی که پوستتان اجازه میدهد سفید کنید چون آرایش روی پوست سفید بیشتر نمود داره تا تیره. و حتماً از ضد آفتاب استفاده کنید تا دچار آفتاب سوختگی و تیرگی پوست نشید. ولی دقٌت کنید که اون قدر سفید نشید که شبیه دلقکها بشید. بعد از سفید کردن پوست باید با خط چشم به مقدار زیاد دور چشم را آرایش کنید چون یکی از معیار های مهم امو خط چشم زیاده. اگر احتمال میدید لکه بیفته به جای خط چشم مایع از قلم چشم استفاده کنید. ولی اگر برای رفتن به مدرسه یا سر کار بهتون گیر میدن مجبور نیستید.
برای آرایش دست باید از لاک های مرغوب و تیره(ترجیحاً مشکی)استفاده کنید مثلاً از رنگ های: سبز تیره"بنفش تیره و یا مشکی با راه راه های سفید. این رو هم دقت کنید که لاکتون بی نظم و نا مرطٌب نباشه و بیرون نزنه چون ارزون به نظر میاد.(در ضمن لاک هم برای امو بوی ها استفاده میشه و هم برای امو گیرل ها)

مطلب بعد لباس هست که اون هم خیلی خیلی مهمه:لباس ها واقعاً مهم اند و پرستیژ یک امو را به رخ اطرافیان میکشند. باید تیپ خودتون رو تشکیل بدید و هر کس سلیقه ی خاصی دارد ولی در این راستا بعضی مسائل باید رعایت بشه تا شما یک اموی شیک پوش بشید و کمد اموی شما به یک کمد امو عالی تبدی بشه.و این مسائل از این قبیل اند:
شلوار های جین آبی نفتی تیره و مشکی که تنگ و باریک باشند واجب است. این شلوارها وقتی که پاره بشند و با یک کمربند نقطه دار(معمولاً با رنگ مشکی یا نقره ای) همراه بشند خارقالعاده به نظر میرسند. در ضمن میتونید زنجیر نقره ای برٌاق" کیف" یا وصله به کمربندتان آویزان کنید. (از نظر من آویزان کردن چند زنجیر به کمر بند خیلی کار جلبیست
)
سویشرت های کلاه دار زیپی محبوبیت خاصٌی در لباس های کلاسیک امو دارند و معمولاً هر امو حدٌاقل یک چنین چیزی(معمولاٌ به رنگ های مشکی و بنفش تیره) دارد. سویشرت های راه راه هم خیلی به درد بخور اند که معمولاً به رنگ های سیاه و بنفش " سیاه و قر مز " و قرمز و بنفشند. این سویشرت ها و شلوار جین تنگ دوتا از واجبات کمد لباسی یک امو اند
.
تی-شرت عکس دار که معمولاً عکس موزیسین ها روش هست رو برای لباس معمولیتون بپوشید. سعی کنید تی-شرت های تیره بپوشید که توشون از رنگ بنفش هم استفاده شده. می تونید از تی-شرت هایی که روشون یک شخصیٌت کارتونی کشیده شده یا یک نوشته ی باحال روشونه هم استفاده کنید. میتونید از پیراهن (ترجیحاً سیاه یا سفید) همراه با کراوات (ترجیحاًبنفش یا قرمز) هم استفاده کنید.

خوب رسیدیم به کفش اموها: کفش اموها یه استایل خاص داره و معمولاً رنگ تیره و چرک و با طرح های دارک و حزن آمیز همراهه که اگر کمی پاره هم باشه جذاب تره. کفش ها تون رو درست و از روی حوصله انتخاب کنید. کفش های Converse ، Van یا DC کفشهای معمول هستند ولی کفش های پاشنه بلند Pump و Doc Martin برای امو گیرل ها قابل قبول اند. Zara و Allstar و Exit از کفش های اموی ارزان قیمت اند. میتونید روی کفش هاتون نقاشی بکشید و حتی چیزی بنویسید تا احساساتتونو بهتر نشون بدید!
چند تا چیزمیز که باید برای ایمو شدن بدونید:
باید تفاوت بین امو بودن و خود نمایی رو بدونید
بازوبند"شال گردن"مچ بند و پیرسینگ کلاً میتونه تیریپتون رو عوض کنه(حتی ممکنه گاهی تیریپتون رو خراب کنه)
به خاطر داشته باشید امو بیشتر هول موسیقی واخلاق خاص میچرخه نه لباس و مو
.
در اصل ماهیت امو بر میگرده به افسردگی " حزانت و احساسات. علٌت پوشیدن لباس های تیره هم همینه
.
قبل از این که بخواید شبیه اموها بودن رو تقلید کنید بهتره در مورد فرهنگشون کمی تحقیق کنید. و گر نه همه ازتون متنفر میشن! حتی امو های واقعی چون دارید فرهنگشون رو بی ارزش میکنید. و افراد معمولی چون مردم کسی رو که وانمود می منه چیزی هست که نیست احمق میدونن!!! مگه نه؟

اینها اشعار عمومی اموهاست ("من از زندگی متنفرم" "من خیلی افسردم" "رگ خودمو میزنم" "می خوام بمیرم") اگر نمیتونید بهشون عمل کنید امو نشید یا حدٌاقل استفاده نکنید. امو بودن دقیقاً معنیش افسردگیه.
-
فرق پانک ها با ایموها: اگه یه ایمو از کسی ناراحت بشه ازش دور میشه و تو خودش میریزه و ناراحت میشه. اما اگه یه پانک از کسی ناراحت بشه کاری میکنه طرف خودشو بکشه. (پانک= آزادی خواه + آشوبگر / ایمو= آزادی خواه + گوشه گیر)


برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:,ساعت 4:34 PM نويسنده EMOgiRL |